General Investigations este o firmă de investigații particulare ce ofera
servicii corporate (investigații personal, reputație, confirmare CV, fraudă) și private - servicii pentru persoane fizice (aventuri extraconjugale,
comportament nefast).
Ca inspirație pentru acest logo am pornit de la faptul ca punctul forte
al acestei firme sunt partenerii foarte buni. Acest lucru m-a dus cu gândul la
conexiuni și ulterior la panoul pe care îl construiesc detectivii pentru a
rezolva cazul. În centrul panoului este fotografia persoanei pe care o
investighează, acea fotografie stă la baza identității vizuale create. Rama
fotografiei reprezintă G-ul, iar persoana simbolizată în fotografie
reprezintă i-ul, atât de la Investigations, cât și de la Informații.
Am ales culoarea gri pentru a insufla discreție și profil incognito. Pe
lângă profilul unei persoane, acest logo se aseamănă și cu un lacăt, ceea ce
duce cu gândul la siguranță, securitate, încredere.
Logo-ul lor fiind utilizat mai mult pe partea de print, decât online,
simplitatea și utilizarea unei singure culori fac ca acest logo să fie eficient
din punct de vedere al costurilor, pe termen lung.
Ca o recapitulare, o să menționez cuvintele cheie din brief și cum le-am
atins în această soluție de logo:
- Dedicați mediului business – e un logo ce se prezintă foarte bine pe materiale business, eficient din punct de vedere al costurilor;
- Clasic – este un logo serios, dar care în același timp rămâne accesibil, abordabil, încadrând firma în categoria de preț din care face parte (prețuri accesibile);
- Inteligență – G-ul si i-ul îmbinate pentru a contura profilul unei persoane;
- Informații – i-ul din interior se aseamănă cu un semn de informații;
- Siguranță, încredere, securitate – ideea de lacăt;
- Specialist – discreție, profil incognito;